utkummm Bebegim Iki gun sonra 4 aylik olucak 3. Ayin basinda gazi azaldi gibiydi iki hafta kadar simdi tekrar cogaldi basina gelen oldu mu ne zaman biticek bu gaz derdi ya
utkummm Ardenaden bizimki basindan beri boyle uyuyamiyodu da iki hafta baya azalmisti simdi gene ayni karni sis baya
utkummm yagmure17 acile gittik bakildi bagirsaklari gaz dolu dediler hem karni sis gene ilk aylardaki gibi iki hafta rahatlamisti ne guzel yavrum😪
yagmure17 utkummm üzmek istemem ama 8 ay 8 günlük kızım var hala gaz şikayeti yaşıyoruz bazen çıkarıyor bazen sancılanıyor.. karnını ve ayaklarını sürekli sıcak tutmak gerekiyor
yagmure17 utkummm emziriyorsan toz kimyonu çay kaşığıyla ağzına at suyla yut benim tek fayda gördüğüm şey o en azından tamamen geçirmiyo ama epey rahatlatıyo