Linosh Arkadaşlar ben ne yapıcam 5 haftalık hamıleymısım çocuğum da var 2. İstemiyorum of Allahım ne zor birseymıs
Kadifemsii Linosh istememe sebebiniz nedir. Yani anlaşamazlar diyemi erken diye mi yoksa maddi durumlardan ötürü mü
Linosh Berilsmom13 ben tedavı ıle hamıle kalmıştım yıllardır da korunmuyorum evlılıgımden beri kistlerım var olmuyordu ama oluyormuş 😪
Linosh Kadifemsii 2 çocuğa bakmak tabi maddi açıdan zorlucak kreşe gidiyor çünkü tekrar sil baştan zorluk bılmıyorum duygularım çok karışık