Merhaba bebeğim 63 günlük ,3 gün önce asilarimizi olduk sabahina çok ağladı rota asimizida o gün olduk doktor herşeyi normal dedi gaz ve kabızlık olduğumdan yada aşıdan huzursuz olabilir dedi bugün üçüncü günü ama huzursuzluğu arttı kakasını da yaptı normalde yapina rahatlardi
Uykusu 10-15 dk uyuyor ağlayarak uyanıyor
Sizde de bu durum oldu mu
Birde doktorumuz günde çay kaşığı ile 6 kez zeytinyağı icirmeminsoyledi bana tuhaf geldi
Bebeğim gazli bir bebek amahiç bu şekilde aglamamisti
Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor