Kızlar bebeğim normalde çok güleç çok zor olmayan bir bebekti Yaklaşık bir haftadır sürekli ağlama modunda çok mızmız gece uykusundan ağlayarak uyanıyor doktora götürdüm bir şey yok gündüzleri uyumamak için direniyor ne yapacağımı şaşırdım dördüncü atağı mı bu eğer öyleyse ne zaman geçer yardım edin hep böyle mi gidecek kafayı yemek üzereyim😬