Merhaba güzel anneler, benim üç aylık bir kızım var başlıkta da yazdığım gibi alttan gaz çıkarınca sürekli ağlıyor. Gaz sancısından değil, gaz çıkınca şiddetleniyor ağlaması. Acaba sesten mi korkuyor diye düşündüm, doktora gittiğimde danıştım muayene etmeden normal olduğunu söyledi içime sinmedi. Siz tecrübeli annelere danışmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim.