Kizlar merhaba,13aylik bir oglum var. Sosyal medyada orda burda surekli goruyorum duruyorum bebegiyle degisik etkinlik yapan anneleri motor becerileri icin cokta imreniyorum fakat ben oglumla hicbirini yapamiyorum cunku cok cabuk sıkılıyor. Mesela neseli haklalari ic ice gecirmeyi ogrermeye calisiyorum hic heveslenmiyor halkalari birbirine vurup ses cikariyor etrafa atiyor sonrada gidiyor,bir suru sey var ama hicbirini oturup yapamiyoruz surekli hareket etmek istiyor tutunup kalkmak istiyor daha yurume yok ama hevesleniyor yurumeye. Zaten yalniz buyuyen bir cocuk onunla bu tarz etkinlikler yapamayinca kendimi basarisiz bir anne gibi hissediyorjm onu gelistiremiyor gibi. Tabj ki her bebegin gelisimi farklidir kiyaslama yapmiyorum ama onlar bebegine gosteriyor ogretiyor ama bizimki 2 3dk ugrasip sıkılıyor sizin bebeklerinizde boylemi yada boyle olan varmi nasil asiyorsunuz bu durumu