sezerckmom ben de 15 gün önce yaptırdım oğlumu bir hafta kartın bardağın tabanını kestim bir hafta boyunca her alt değişmeden yenisini koydum. Antibiyotikli kremi elinle sürdüm ama ağrı kesiciyi tüpten sıkarak pipisi nin üzerinde kalacak şekilde bolca sıktım. İlk iki gün ağrı kesici krem kullandım ben doktor bir gün demişti ama ikinci gün de huzursuzlanınca kullandım ben. İlk gün dört saate bir calpol verdim. İkinci ve üçüncü gün sbaah ve akşam verdim üçüncü gün tüm ilaçları bıraktık ama karton bardak kullanmaya devam ettim. Şu an tamamen iyileşti bile.
Bu iki günü atlattıktan sonra iyiki yaptırmışım diceksiniz emin olunn