Merhabalar kızım 4.ayına 1 hafta var. Mastit olmuştum biberon sayısını arttırdım şiş memede emmek istemedi. Simdi ciddi bir red var. Uykuluysa gezerek yoksa zıplayarak emziriyorm. Elime bir oyuncak alıp göstererek emziriyorm. Sizce bu dönem geçici mi değilse direk biberona başlayacağım. Çok çok yorucu. İkimizde yoruluyoruz. O ağlayarak yoruluyor ben zıplayarak yoruluyorum.