Her doktorun aşı takvimi değişkenlik gösteriyor ama araştırmaşarıma göre 9. Aydan itibaren 3 er ya da 2 şer ay arayla yapılıyor dozlar. Örneğin biz ilk yani 9. Ayda nimenrix, 11. ayda da bexsero nun ilk dozunu olduk hatta bugün olduk, ateş yapar dedi doktorumuz ama daha ufaktan bi huysuzluk var sanırım ateşte geliyor