A25aa95 Kızlar 10 aylık oglumun alt ön dişinin biri içeri dogru patlamş niye böyle olduki ya yanındaki dişlerinden daha içeri tarafta yamuk mu olck disleri napsam dişçiye mi çocuk doktoruna mı götursem varmı aranzda böyle olan
minem3428 A25aa95 şuan götürme zararı yok diye biliyorum çünkü o dişlerin hepsi gidicek yerine kalıcı olanlar gelicek o yüzden çok takma
Sinem1205 A25aa95 benim kızımın da üst yan 2 dişi hafif yamuk çıktı ben dişciye götürdüm sorun değil bunlar dokulcek zaten dedi ama görünce şaşırdı normal de ilk dişlerde böyle yamukluk pek olmazdı dedi bakalim insallah kalici dişleri düzgün çıkar 😊
A25aa95 Sinem1205 bizim 6 tane dişimiz var hepside duzgun altta iki taneydi onun yanında patlamş içten patlamş şok oldum görünce geçici dişler ama kaç yaşna kadar daha bizimleler yamuk olcak galiba dişleri üzüldüm ya inşallah dediginiz gbi kalıcılar duzgün olur
Sinem1205 A25aa95 benim kizim 18aylik butun dişleri çıktı sadece o ikisi yamuk bende ilk baslarda cok üzülüyodum ama alıştım artik cok sukur halledilecek bisey ama insan en ufak birsey olmasini bile istemiyor ana yüreği 🥲