Jessicaana Kızlar bebeğim 3000 kilo doğdu hastaneden çıktığımızda 2800 olarak çıktık 2 aylık olarak kilosuna baktık 4800 hem gunde3 defa mama veriyorum kilo alımı normalmi boyu 63cm
zlbs O zaman normaldir benle hemen hemene aynı çünkü. Sizde de ikinci ay girisinde huzursuzluk oldu mu niz bugün hiç olmadığı kadar kotuyuz
Jessicaana zlbs evet atak haftası oluyor 8. Hafta sürekli ağlama meme isteği çok zorlandım şuan 10. Haftadyz
doratalya Benimde kızım var 3250 doğdu 3050 ye düştü 2. Ayında 4600 çıktı sadece anne sütü alıyor doktor normal dedi bana da düşük geliyor kilosu ama böyle takmamak lazım sağlıklı sonuçta
leylaazatl Benim bebeğim 2 ay 23 günlük kilosu 4200 düşük dedi ama emmiyor mama yapıyorum yemiyo ne yapacağımı şaşırdım artık bugün gün boyu ağladım