Bebeğim 40. Haftasında 2.650 doğdu çok zayıftı bu zamana kadar kilo alımı güzel gitmişti iştahlı bir bebekti hem mama hem meme devam ediyoruz. 3. Ay kontrolünde 5.100 çıktı bu ay 600 gr almış doktorumuz biraz az almış bu ay mama takviyesini arttır dedi ama bizimki çok iştahsız bu aralar zorla yediriyorum başına gelen var mı