morali Özel aşıları yaptırma vaktimiz geldi yaptıran ya da yaptırmayan önerilerinizi söyler misiniz ?
Kadifemsii morali özel aşı dediğiniz rota bexero menenjit falan mı . Onlarda hepsini yaptırdım iki kızıma da . Yine çocuğum olsa yine yaptırırdım . Mesela bi dönem rota aşısız etrafımdaki çocuklar hep virüs kapmıştı çocuklarımın başına gelmedi şükür . Doktorumuza çok güveniyorum onun önerisiyle yaptırdık eczacı arkadaşımız var oda önerdi .
asrinhatasi morali 3 ve 5te rotarix 7,9,21 bexsero 13te nimenrix şeklinde bir takvimimiz vardı. Hem özel aşılar hem de devlet aşıları çakışmıyordu. Çocuğun bünyesi açısından da maddi açıdan da yormamıştı bizi.