aslanhanmom bebegınız ne kadarlık benim 2 aylık olacak önceden çok güzeldi her saat başı yatardı resmen ve çok kolay uyuturdum sallayarak kısa sürede şimdi beşiğin başında saatlerce sallıyorum makx 2 saati geçkin sürede salladgm olmuştur anca uyuyor uykusu son bir haftadır çok kötü ben o kadar sallamama rağmen bırakıyorum besıgı uyuyor diyorum mutfağa gidip gelmeme açmış gözlerını bakıyor hiç yatmamış gibi gece her yarım saate bir kalkıyor sabah 4.30 da uyandı gece ve şuan saat 17.54 İlk uykusuna yeni yatti saatlerdir sallamama rağmen gram uyumadı bakalım ne kadar yatacak neden böyle oldu umarım gecıcı bir süreçtir tüm işim gücüm kalıyor bişey yapamıyorum uykusuzluktan bende bayılacağım diyecekşerım bu kadar Allah yardımcımız olsun