Takip ettiğim bütün doktorlar kullanılabiliyor diyo bugün sağlık ocağı doktoruna sordum en düşük dozda kullanabilirsin eczacı daha iyi bilir eczacı da üstündeki yazılara baktı emzirirken kullanılamaz ibaresi yok yani kullanılır dedi ama ikisinde emin değildi kullanan varmı aranızda