Suleyapan Kmine olmadı valla hiç sıkıntı yaşamadık. 6. Ay da menangok olucaz bakalım o da rahat geçer ınsallah.
Deniz-gozde PamukEcem ilk dozu 15. Haftayı geçmesin dediler bana. Riskli olabiliyor diye. Ben de tam 3 ay 20 günlükkken bugğn yaptırdık. Bir sıkıntı yaşadınız mı?
PamukEcem Deniz-gozde hemşiremize ve doktorumuza sorduk 4. Ayda da yaptırırsan olur. 2 doz arasında tam 1 ay olmalı ve 6 aylık olmadan 2. Doz yapılmış olmalı dediler. Çok şükür bir sorun yaşamadık.