Ek gıdaya başlayalı 2 hafta kadar oluyor
Yoğurt havuç kabak elma armut çorba püre bir sürü şey tattırdım. Hiç birine ağzını açmıyor tadını sevmiyor. Ne büyük hayallerle başlamıştım oysa ki bayıla bayıla yiyecek sanmıştım. Hepsini ağzından atıyor tükürüyor ne yapsam bilemiyorum. Zamanla sevecek mi dersiniz beklentim mi yüksek anlamıyorum. Allah sağlık versin ama moralim çok bozuk