Annem koltuk takımı aldı kumaşı değiştirdi

Koltuklar bu şekilde geldi alt kısımlarında dikim hataları var
Arıyoruz normal diyor dönüşlerde olabilir bunlar diyorlar çoğu yerleri bu şekilde koltukların
Sizce normal mi?
Ürüne mağazada baktığımızda bu dönüşlerde böyle yerler yoktu diye hatırlıyoruz
Mağazacı asla kabul etmiyor normal onlar şu bu diyor