Anneler🌸💕 kızım 6 ay 18 günlük. Ek gıdaya geçiş yapamadık gibi bir şey. Ağzını öyle bir kapatıyor ki tadımlarda denetlemiyorum bile. Bal kabağı, tatlı patates, havuç, patates, yeşil kabak, yoğurt esnetmeye çalıştım. Yok yani kızım öyle bir kapatıyor ki kendini, midesi bulamıyor resmen. Böyle olupta sonradan yiyen çocuklar var mı? Bir de tadıma geçtikten sonra memeye bağlanmaya başladı. Daha çok emiyor, meme ile aşk yaşıyor.