Merhabalar. Oğlum alerjik bebek. Çok dikkat ediyorum sinek ısırmasın diye ama yine ısırmış. Kolu aşırı şişti su topladı. Daha öncede olmuştu doktora gittik. Alerji şurubu ve krem verdi. Alerji şurubunu içirdim, kremi var iki tane onları sürüyorum ama çabuk geçmiyor. Başka ne yapabilirim önerisi olan var mı