alynq valla benim yanımda uyuyor emziriyorum gazını alıyorum biraz pış pış yine yanımda yatıyor. Normalde yatağı var yanımda ama geçen gün öyle bir kusmuş ki kuzum yanımda olmasa beşikte olsaydı ve ben görmeseydim diye öldüm öldüm dirildim. O yüzden yan yatma yastığı aldım aramıza koyup orda uyuyoruz. Gık dese uyanıyorum içim rahat ediyor