Adatanis 7. Ayından beri emekliyor bebeğim. Şuan 9.5 aylık olmak üzere. Acısa yapmazlar bence ya. Hiç bunu düşünmedim açıkçası. Yada ağlar mutlaka canları yanınca bunu belli ediyorlar. Ama çok da içinize sinmiyorsa ebebekte emekleme dizligi satılıyor. Geçen eşim gösterdi alsak mi diye dedim bizimki onu hayatta tutmaz dizinde😄 sizin bebeginiz kullanır derseniz bir bakın isterseniz.