Merhabalar bebegim 7 aylık ve 64 cm 5.700 gr kilosu ek gıdaya geçtik günde 3 yada 4 ögün toplam 1.5 su bardagı kadar yemek yediriyorum aynı zamanda sürekli emziriyorum ama sütüm çok yogun degil tarhana corbası hipo bbk bisküvi yogurt meyveler patates havuc kabak ne olursa hep taze yapıp ögünün veriyorum bu ay ilk kez 600 gr aldı normalde 6 aylıkken 5 kiloydu neden zayıf dicekseniz aşırı lagma yedi feci bir kolik bebekti 10 gün çıkmayınca doktorlar mecbur lama yapıyolardı ne uyarı ne fitil hiç biri işe yaramıyordu son çare aglamaktan nefesi kesilirdi lagma yapılırdı yani kolikligini size anlatamam.. şimdi biraz azaldı şükür . Bana tavsiye de bulunurmusunuz kilo aldırmam için kalorili mama vermem gerekiyormu korkuyorum bir de tekrar bagırsak tıkanırda lagma yer diye yarım kilo gidiyor her lagmadan sonra çokda katı beni korkutuyor önerileriniz basına gelem varsa yardımcı olursanız çok sevinirim