Hormonlari etkilediği için ruh halinizde olumsuz bir durum oluyor mu? Ve çok fazla kilo aldırdigi söyleniyor doğru mu? Doğumdan sonra psikolojim bir kendine gelemedi, bir süredir kullanmayı düşünüyorum ama bu tür yan etkilerini düşünüp başlayamadim ne dersiniz?