Zeliha12 çok kolay oldu aslında. İlk normal pipeti öğrettim ben. Pipete kefiri çektim elimde bastırıp bebeğin agzina getirince bıraktım yani pipetten birşey geldiğini anlamasını sağladım. Zaten dediğim gibi her bulduğu şeyi emmeye meraklılar. Direk çekti geldiğini anlayınca devam etti. Sonrada suluk siparişi verdim işte. Gelince bir tereddüt ettim ama onu da direk çekmeye alıştı.