ceriio öyle tabi ama herkes Batı’nın daha pahlı olduğunu söylüyor . Ben mudanyadayım tam deniz kenarı tatil bölgesi .Pahalı maalesefdiğer ilçelere göre . Ama Bursa’ya düşerseniz çok seveceksiniz.Yeşil Bursa adını taşıyor ☺️ İnsanlarıda iyi . Ay evet olursa tam değiş tokuş 😂 Diyarbakır nasıl bi kaç ilçesi için kötü diyorlar . İnşallah tercih dışı gelmez bizde ondan korkuyoruz . Eşimn 2. Doğusu Şırnak’ta yaptı ev götürelemeyen yerde herkes bir daha öyle yerelere gitmezsiniz diyor ama güvenemiyorum pek .