Kızım şu an 13 aylık bir damla çiş yapsa bile bebek bezi istemiyor ama gece işiyor kaka yaparken bir yerlere saklanıyor Ya da sen bakıyorsan yapamıyor bazen de kaka yaparken zorlanırsa senden destek istiyor Ama tuvalete oturmak istemiyor o yüzden de nasıl alıştıracağımı bilmiyorum bu konuda tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi