bebekgoktug Sabah kahvaltı öglen çorba sonra meyve veya muhallebi veriyorum ara öğün olarak akşam da bizimle beraber yiyor sizler kaç öğün yapıyorsunuz? Sürekli de emiyor ama tabi çok süt kaldığını söyleyemem
Usnac1995 bebekgoktug Ahh o zamanlar 3 öğün ve 3 ara öğün yapardı Sabah kahvaltı 2 saat sonra yoğurt Öğle yemeği 2 saat sonra yulaf lapası Aksam yemeği Yatmadan meyve Böyle yiyordu ama şuan 20 aylık. 3 öğün yedirebilirsem şükrediyorum.
ArvenMom bebekgoktug sabah kahvaltı öğlen meyve akşam üstü de akşam yemeğini yiyiyor zaten sonra gece uykusuna geçiyor aralarda atıştırmalıkları oluyor
Niluu bebekgoktug 3 ana öğün yiyor. Bazen 2 ana öğün 1 ara öğün yiyor. Bizim ki biraz geç kalkıyor da kahvaltı saat 11 gibi oluyor öğle uykusundan uyanınca saat 4 ü geçmiş oluyor sonra bi meyve falan veriyorum akşam 7-8 gibi de akşam yemeği yetiyor zaten miktar olarak çok yiyen bir çocuk kilosu da biraz fazla o yüzden bu düzen bizim için iyi her çocuğun da kendine özeldir diye düşünüyorum. Bir yere falan gittiğimizde de atıştırmalıkları oluyor aralarda bizimkine sürekli versen birşeyler yer zaten😂 21 aylık
bebekgoktug Bu ara gözüme zayıfladj gibi geliyor tartıda fark yok ama acaba boyu uzadıgı için mi öyle ki
bebekgoktug Niluu ohh maşallah yarasın 🥰 ay ne güzel sabah geç kalkması biz bazen 6 da ayakta oluyoruz 🤣🤣🤣 kilosu ne kadar söylemek isterseniz tabi fazla dediniz ya o yüzden merak ettim 😀
bebekgoktug tomvejerry afiyet olsun 🥰 bizimde sürekli meme de ya yani süt azsldı iyice ama bagımlı gibi oldu hani yine de içtik ve az da olsa gidiyordur galiba
Madamehappyyyyy bebekgoktug Sabah benimle kahvaltı öğle sonu meyve akşam bizimle yemek yiyor. Öğlen yemek seçeneğim varsa yemek veriyorum.
Niluu bebekgoktug Ya aslında çok aşırı da değil normali 11-12 kiloymuş bu ayda kız bebek için bizim ki 14. Yani dediğiniz gibi boyu uzadıkça atıyorlar o yüzden sıkıntı etmiyorum ben kendimde iri bir bebekmişim😂 kızım 1 ay erken doğdu benim yoğun bakımda yattı ama doktor erken doğmuş olmasına rağmen iri demişti genetik belki de ah yavrum anası gibi ömür boyu diyet yapacak🤣🤣
bebekgoktug Niluu ahahhaa benim oğlumda 1 yaşında 11 kilo 400 gram geldi ama hiç böyle kilolu bir bebek gibi durmuyor hatta ben sürekli yeterli mi acaba diye düşünüp duruyorum 😀
Ozzggg Sabah kahvaltı tabi yerse , öğlen çorba ara öğün muz meyve yoğurt vs akşam yemeği de çok Kısıklı şeyler Malesef köfte makarna pilav sebze haşlaması günde 2 kere mama :( bana yeterli gelmiyor ama yemiyor seçiyor tükürüyor çare bulan varsa söylesin