hasibe12 alfamino tadı eeeeen iyi olan mama diğerlerini koklama bile. Biz de onu kullanıyoruz 6,5 aylık şuan. Kutunun içine bir kaç paket vanilin koyuyorum ve mamanın içine de biraz atıyorum yapınca içiyor o şekilde. Gerçi 1 haftadır doğru düzgün mama vermedim tadını unutmamıştır inş. Çay süzgeciyle süzüyorum ben bide tam çözülmüyor o