Kızlar selam bugün kızımın 2 yaş kontrolü vardı detaylı bakıldı vitaminleri değerleri güzel çıktı sadece neu beyaz kan düşük dedi doktor 1 hafta sonra tekrar bakılacak korkulacak birşey mi acaba ne yükseltir neu degerini, bu konuda bilgili olan yazabilir mi ?