Melisayda Kızlar bebeğim 6 aylık oldu emziğini değiştirmek istiyorum ama kararsız kaldım 6-18 alsam tutar mı genelde tutmuyorlarmış emzik kısmı büyük olduğu için. 0-6 alsam bi sorun olur mu? Tecrübeli annelerim sizden yanıt bekliyorum 🙏😊
sek_kahve Melisayda bir sorun olmaz, ilk etapta diğeri gerçekten büyük geliyor, 1-2 ay sonra büyük boyu verirsiniz