Bundan iki ay önce alıştırmıştım beşiğine koyardım döne döne bir şekilde kendi uyurdu. Sonra İstanbul a ailemin yanına gittim ve orada beşik ekstra bi oda olmadıgı için hep kucağımda uyudu ve geceleri beraber uyuduk. Kendi evime geldim ve eski düzen gitti resmen. Beşiğe tek koydugum an ağlıyo kucagıma gelmek istiyor. Kucağımda uyuyor burdada 🥺🫠 ve ağırlaştı baya…. Ne yapsam nasıl tekrar alıştıra bilirim 10 ay 24 günlüğüz