ArdeninAnnesi3322 bu neki benim kızım düşüyor , kendini tırmalıyor sürekli kesip törpülememe rağmen o yüzden üzülmeyin geçer .

Bu çok iyi geliyor hatta bikez düşmüştü kaşının ortası çok kötüydü bununla geçirdim. Diğer kremler açık yarada tedirgin edebiliyor . Bebekken de tırnakladığı için almıştım halen kullanıyorum suan 1,5 yaşındayız .