Merhabalar benim bebeğim 45 günlük kendim çok fazla kabızlık çekiyorum ve kilo verme sürecimde çok yavaş biliyorum çünkü yıllardır diyet yapan birisiyim ve zor bir dönem oluyor benim için kilo verme ödem atma. Fenomenler bromelainli bir ödem atıcan bahsediyorlar sizce kullanmalı mıyım ? Üç gün kullandım kabızlığımı yok etti adeta rahatlattı beni ama bebeğimi emzirdiğim için tereddüt ediyorum