Merhaba anneler, kızım bir kaç gün sonra 2.5 yaş olacak.arada bezsiz gezdiriyorum, o rahatlığı tatsin alışsın diye. Hiç külot giymek istemiyor, atlet de giymek istemiyor. Zaten çıplak gezmeyi çok seviyor. Ama islakliktan rahatsız olur bebekler ya da sık sık lazimliga oturt eğitim döneminde diyorlar. Ama kızım ne tuvalete oturmak istiyor, ne islakliktan rahatsız oluyor. Tamamen yani net bir şekilde başlayınca yoluna girer mi acaba. Yani islatsa da takmasam, yine tuvaleti reddeder mi, yoksa alışır mi. Şu an hiç alışacak gibi görünmüyor