Minikturtamm mizginbaran biz eşimle Osmaniye bahçede okuduk eşim en yakın arkadası orada görev yapıyor görev olarak soruyorsanız rahatlar ama küçük bir yer Osmaniye ama güzel biz bahçede okumuştuk bahçede gelişti iyi yani insanları sıcak kanlı
yigidoo02 mizginbaran Allah yardımcınız olsun insanı yobaz şehri köy kadar tek aktivitesi park ve bir mesire alanı olan çok iğrenç bir şehir umarım mutlu olursunuz çünkü ben hiç değilim 🙄
mizginbaran Minikturtamm anladım teşekkür ederim görev yeri orası çıktı ama bildiği herhalde suriye’deymiş Suriye’ye gidebilir
sakinol66 mizginbaran küçük çok gelişmemiş bir yer yapacak birşey yok öyle çok iş olarak da yoğun baya