Kızlar ben yine post açmıştım bebeğimde eskiden böyle gaz yoktu 4 aydan sonra bir şey oldu aşırı derecede gazı oluştu demiştim. Yani şimdi düşündüm de benim adetim başladı sanki neredeyse 7 gündür kahverengi kırmızı karışık az az akıntım geliyor. Adet olacağım ve daha düzensiz galiba dedim umursamadım. Acaba çocuğumda bu yüzden mi anormallikler oldu? Yani aşırı gaz aşırı ağlama memeyi emememe. Yani gazdan dolayı emeniyor buna eminim. Sizce adetle ilgili bir şey olabilir mi?