Merhaba 1 haftadir bebegimin yuzunde emzirdikten sonra kizarmalar oluyor kaşlarindada bagzen bacaginda. Benim koltuk altimda buyuk apse vardi antibiyotikten sandim zaten 5 saat emzirmeyim ilk sutumu sagip atip emziriyordum. Ilaci birakali 3 gun oldu anladimki ondan degil. Sabah dr gidicem ama merak icindeyim tecrubesi olan bilgi verebilirmi???