Cindy_35 Kızlar 3 4 gündür karnım çok ağrıyor ve afedersiniz ama çok ishal oldum. Bugün düğün var ve halim kalmadı emziriyorum 3 aylık bebeğim var. Ne yaparsam kesilir kefir içtim muz yedim
endoplazmikretikulumiste Cindy_35 nişastalı su yada kuru türk kahvesine limon sıkıp içmek bana bu ikisi iyi geliyor ama midende filan bir problem vardır sonra fenalaşırsın öyle kafaya göre deneme bence
delirmeceler Cindy_35 bildiğim kadarıyla içebiliyor ama siz yinede eczanenize ve doktorunuza yinede danışın
sultan4547 İshal icin yogurt ve cay demi biraz karıştırıp içebilirsiniz yada bir yemek kaşığı türk kahvesine 3 4 damla limon sıkıpta yiyebilirsiniz..