ramileshirinli Oğlum 19 aylık, istediyi olmayınca bağırıyor, ağlıyor. Sabr etmeyi bilmiyor, beklemeyi sevmiyor, bağırıyor, ağlıyor. Ağladığında kızarıyor, asabi şekilde ağlıyor. Ağladığında bir şey olucak diye endişeleniyorum
Sedaalya ramileshirinli 2 yaş krizi bunlar ne yazık ki 20-21. aylarda biraz daha artabiliyor bu durum hatta