Papatya-eylul88 Kizlar 7 aylik olucaz nasipse.sorum şuki sürekli parmaklarını oynatıyor yani kıpır kıpır parmakları uzun süredir böyle açıyor kapatıyorr oynatıyorr..normal mi sizce??varmı bebegi bu şekilde olan?nedense çok taktım kafama
Tosbikkkk Papatya-eylul88 kız kafana takacak bşy bulamadınmi Allah seni 🤣🐣 Çok çok normal kendini keşfediyor şuan oynaması cok normal
kanalize Papatya-eylul88 bizde 6,5 aylığız sürekli parmaklarını açıp kapatır tırmalar gibi hareket yapıyor her dokunduğu şeye yapıyor
Papatya-eylul88 kanalize evet evet tırmalıyor göbegini tirmaliyo,yastigi vs😊yanliz olmadigimiza sevindim