uykusuzanne__ ceriio kız bende çok severim hamburger onu da yaptım meraktan çok sevdim eşimde çok sevdi çok güzel ve hafif bence 🌼😂
ceriio uykusuzanne__ şimdi lavaş yoğurdum dinleniyor onu acacagim pisirecegim de eşimin gelmesine yakın da pişiririm gerisini umarım eşim de sever 🙈🙈 bir gün de normal hamburger yapacağım 😁
Ssude uykusuzanne__ dünden kalan kıymalı makarna var😑 o ısıtılır dimi? Yanına da patates salatası. Uydurmasyon menü.
ceriio uykusuzanne__ evet ya şeker ilavesiz de denedim ama yok eşim hiç sevmiyor bende elimde açtım pişirdim şimdi hazirinin yerini tutmaz ama yapacak birşey yok olduğu kadar😂😂
bitboylum uykusuzanne__ canım benim burda o kadar anne var ve neredeyse kayinvalide postu açılıyor herkes dert yanıyor. Azıcık asın olsun ağrısız basın olsun en azından yarin bir gun başına kakan olmaz