Doğduğundan beri 5 kere dil bağı için doktora götürdüm. Emmesinde, beslenmesinde hiç sıkıntı yaşamadık. 8 aylık bebeğim. Gittiğim 5 doktor da şu an gerek yok, 2 yaşından sonra konuşması gözetilir ve konuşmasında bir problem olursa kesilir diyorlar. Bugün sünnet için çocuk cerrahisine kontrole götürdüm. Doktor ağlarken dil bağını fark etti. Bunu kesmemiz lazım dedi.
Kafam allak bullak oldu. Bu durumda olan kestiren veya kestirmeyen annelerimizin görüşlerini merak ediyorum.
Zorlu bir bebekliğimiz oluyor. Ortopedik rahatsızlığından çok zor süreçler geçirdik. Ayağından ameliyat oldu, alçılar, sünnet derken. Bizden çok o yıprandı acı çekti. Bir acı daha yüklemek istemiyorum. Ama gerekiyorsa tabii ki olacak. Ama kestirmeyen bekleyen de çok ebeveyn gördüm. O yüzden sormak istedim. Teşekkürler şimdiden.