Merhaba sevgili anneler, 15 aylık oğlum bana aşırı düşkün evde sürekli el ele gezmek istiyor bir odadan diğer odaya mutlaka benimle geçer bunu bir türlü aşamıyoruz tuvalete gitmek imkansız mesela. Neyse oğlumla şehir dışındaki ailemin yanına geldim. Aman Allahım sürekli krizlere girip ağlıyor sadece onunla oturup oyun oynamamı istiyor. Eve misaifr geldiğinde ağlıyor. Sürekli elimden tutup gezidiriyor. Bir sürü yeğenim var onlar bebekken hiç böyle değildi. Ben nerede hata yaptım acaba? Bu durumu nasıl düzeltebilirim? Daha 2 hafta burada kalacağız pişman oldum geldiğime 😞