Kızlar çok sarklitı hiç kılom yok ama aşırı kötü duruyor 4 buçuk ay oldu hiç düzelme yok ve aşırı yırtığım var bende guzellık merkezıne gıdıp karnım ıcın sıkılaştırma+ çatlaklar ıcın sıldırme dusunuyorumyaptıran yaptırmak ısteyen varmı bırazda olsa ıse yararmı sızce?