Daha iki gün oldu yaptıralı sabah 8 de yaptı lokal bir şekilde oğlum 11ay 10 günlük ilk gün öğlen saat 1gibi bi ağlama krizi oldu onuda oyunla ve çizgi filmle atlattık daha sonra direk yaramazlığa devam etti sürekli yüz üstü döndü sürekli yürümek istedi bu yüzden biraz sıkıntı yaşadım ama onun dışında hiç bir problem yok bende çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı çok iyiyiz hatta şuan