Eneshtc 3-4 saate beslenmesi lazim mama aliyor bizimki yalniz. Yani normal. Gunde 5 kere 4 saate bir. Bi tek bunu ben duzenledim uykusu kendi keyfine gore . Yanii bu aylar dis falan hicbir duzen beklemiyorum acikcasi. Bide laf anlatamiyorsun anlamiyor. Zorlada olmaz her cocuk farkli. Sabr ediyorum eninde sonunda bi duzeni olacak. Zor tabi ama napalim ona ayak uyduruyoruz. Belki disi falan cikar oyle biraz erken uyuturum. Benim tek sikintim gec uyumasi onu erkene almam lazm. Onceleri 2 de uyuyordu zamanla ireli aldim ama bakalim 9 a kadar yolum var 🤦🏻♀️