Hvn_annsi Kızlar kan ilacı alıyorum içinde 0,50 mg folik var onun haricinde de vitamin alıyorum onda da 400 folik var bende fazla gelir diye vitamini bıraktım yanlış mı yaptım vitamini alsam oradaki folik kandaki folik çok gelmez mi bebeğe zarar verir mi
smy17 Hvn_annsi benimde öyleydi hem demirde folik vardı hemde vitaminde doktorum fazlasını idrarla atıyorsun hiç problem yok demişti.