snglaydn Kızlar bebeğim anne sütü ile besleniyor ama kaksını yapamama zorlanma gibi sorunumuz var çok zorlanıyor çok ağlıyor öneriniz var mı acaba acilll 1 buçuk aylığız daha üstelik
annebabyy snglaydn bizim de öyle maalesef zeytinyağı ile uyarı veriyorum ama ona rağmen çok zorlanıyor. Bende buraya bakayım dedim