babazade Merhaba arkadaşlar. Benim kızım 2 ay 17 günlük formul mama veriyorum ağlıyor. Acıkmıyormu ne anlamış deyilim. Emiyo emiyo başlıyor ağlamaya🤦🏻♀️bu durumu yaşayan varmı aranızda?🫤ne yapmalıyım